דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרן קורת- עושה טוב לעסקים 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2368 פעמים ]

היום, יותר מתמיד, כשהדרך לעצמאות כלכלית רצופה בקשיים, לעתים כאלו שאפילו לא תלויים בנו, נדרשת הידיעה כי יש מי שלא יפקיר את העסקים הללו לאנחות. קרן קורת, פרטית, שמה לה למטרה לסייע ככל שביכולתה לעסקים קטנים, ועושה זאת, בגדול.

קרן קורת לעסקים- אפשר גם בלי הבנק

תמו להם הימים בהם בעל עסק ניגש בחיל ורעדה אל פקיד הבנק וניסה לקבל הלוואה על מנת לפתח ולהרחיב את העסק, ליישר קו במקרים של הון חוזר, ולצלוח תקופות קשות מבחינת גבייה, תזרים ועוד כהנה וכהנה. תמו להם אותם ימים בהם פקיד הבנק, שלא רואה את בעל העסק שמולו, והפוטנציאל הגלום באותו העסק, אלא בעיקר את הסיכון שלוקח הבנק ו"מה יוצא לו מזה", ומחליט לדחות את הבקשה להלוואה ובכך מותיר את בעל העסק עומד מול שוקת שבורה ללא שמץ של מושג מה יעשה עכשיו. לא עוד. כיום הבנקים הם בהחלט אינם האוטוריטה היחידה לקבלת הלוואה, ולמרבה המזל צצו להן קרנות סיוע לעסקים שהינן חוץ בנקאיות ועושות כמיטב יכולתן להשיג מימון לעסקים, בתנאים נוחים, באישור משרד האוצר וחלקן הן אפילו הלוואות בערבות המדינה.

קרן קורת לעסקים- מאמינים בעסק שלכם

קרן קורת היא קרן פרטית הנתמכת מתרומות של הקהילה היהודית בארה"ב, עם דגש על קהילת יהודי סאן פרנסיסקו. קרן זו שהוקמה בשנת 1994 הצליחה לגייס מימון למאות עסקים, בהיקף כספי מרשים של קרוב למאתיים מליוני דולרים. קרן זו מסייעת לעסקים קטנים, בכל רחבי הארץ, בדגש על אוכלוסיות מסוימות כמו המגזר הערבי, נשים, עולים חדשים ותושבי הפריפריות. היתרונות הבולטים של קרן קורת , שבזכותם נצבר לה מוניטין כה רב הם מהירות התגובה של הקרן, היכולת להשיג הלוואות לעסקים בתנאים מצוינים, עם שיעורי ריבית נמוכים, ותקופת החזר ההלוואה ארוכה במיוחד. יתרונות בולטים אלו גורמים לבעלי עסקים רבים לפנות אל הקרן לסיוע, גם כאלו שהבנק לא דחה את בקשתם להלוואה, מתוך הבנה שהתנאים אותם מעמידה קרן קורת הם אטרקטיביים בהרבה יותר ממה שמציע להם הבנק.

קרן קורת- איך עושים את זה

קרנות סיוע רבות, כדוגמת קרן קורת מבקשות תחילה לבחון את הסיכוי לקבלת הלוואה. לצורך כך מתבקשים בעלי העסקים להמציא אישורים רלוונטיים מרואה החשבון, תדפיסי חשבון בנק,מכתב בקשה המציין את הסיבה והצורך בסיוע לעסק, וכן ראיון אישי עם יועץ עסקי מומחה. לאחר איסוף המסמכים הדרושים והמלצתו של אותו יועץ עסקי, ישנה ועדה הבוחנת את כל הנתונים, ולאחר שמצאה אותם תקינים, מעבירה את הבקשה להלוואה דרך אחד הבנקים עימם היא פועלת, כשהיא, קרן קורת עצמה, ערבה לכשבעים אחוזים מסכום ההלוואה. הלוואות אלו ניתנות עם ריבית נמוכה, בהחזר תשלומים נוח ולתקופה ארוכה, ועם אפשרות לקבלת גרייס- כלומר, התחלת ההחזר מתבצעת רק לאחר כמה חודשים. במידה וההלוואה דרך הבנק ועם ערבות הקרן לא צולחת, מעמידה הקרן עצמה הלוואה מטעמה, אולם לא מותירה את בעל העסק ללא מענה. כל התהליך הוא מהיר ואורך כשבועיים בלבד.

 

גבע באראט - פתרונות מימון לעסקים מחפש מימון לעסק שלך? לחץ כאן לפרטים נוספים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב